zaterdag 27 maart 2010

Bezigheidstherapie

Het was een spannende dag vandaag!
Wij hebben 2 weken geleden ons huis te koop gezet,
en het was een nationale openhuizendag.
dus konden mensen gewoon aanbellen en je huis bekijken.

Gelukkig zijn er wel wat mensen geweest want anders duurt zo'n dag zo lang. Nu maar hopen dat er 1 koper bij zal zitten....

Maar ik heb me niet verveeld want ik wil altijd wel wat te doen hebben, dus wat heb ik gedaan vandaag???........................
Ik heb een schattig kussentje gemaakt van ongeveer 30 x 30 cm
Einde van de middag was hij klaar.

Groetjes van mij,
   Janine 

                                                                                       

3 opmerkingen:

christine zei

hoi janine

ik hoop voor jou dat er een koper bij zit . ons huis staat al 2 jaar tekoop en er was vandaag maar een stel dat kwam kijken tja nu maar duime dat ze het leuk vonden .
ik wens je veel succes hoor

christine

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Hai Jeanine,

Ik ben zo benieuwd waar je dan wil gaan wonen! Of heb je nog niks op het oog?

Dorry

Janine zei

Nee we hebben nog niets op het oog eerst verkopen dan kopen maar we gaan op zoek naar iets leuks.

groetjes janine

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...